Ülésfűtés project



Bevezetés:

[WEB]ÁLTALÁNOS - Fűthető ÜLÉS!!!! - Letölthető PDF-be

Sajna utolért a férfibaj (prosztata gyulladás 34 éves fejjel???)– és a doki le akar(t) tiltani a motorozásról, mert elmondása szerint akinek ez egyszer kijött, annak mindörökre megmaradhat az ilyesféle gondja-baja – hasonlóan, mint a hepresz, és amit 9 napja átéltem útban a kórház felé -azt nem kívánom senkinek!!!!

Sajnos ezt több ismerős is megerősítette….vagyis már nem csak az orvos szava áll az enyémmel szembenL

De mi is lehet a fő gond? Természetesen a meg-és felfázás…..erre kell nagyon ügyelni, no meg a különféle prosztata “le”ápoló dologra, mint a folyamatos ívás (napi 4L minimum) és ugye a rendszeres szexJ


Ezt a 2 dolgot meg lehet oldani, de a felfázás már kicsit nyögvenyelős – hiszen nem tudsz rendesen felöltözni.

Mi marad? AgyalásJ Hiszen a motort még 6 évig kell fizetnem – “nehogymáne” használjamJ



Szóval akkor hogy is oldottuk meg a felső test nemfázását?

Ott ugye egy autós 12V-os ülésfütést kaptunk szét, és páran egy pulcsiba varták bele. Én ezt módosítottam, és a gerincvédőbe tettem bele, így még a biztonság is megvan, hiszen a hernyó véd, a meleg meg kellemesJ




A felfázás ellen is kell valami….és mi a teendő? Elsőre is szerezzünk egy ülésfütést.

Ezt a neten most 1900ft-ért rendeltem, és másnapra meg is jött.

Elsőre az volt a gondolat, hogy egy huzatot gyártok neki, amit a sejhajom alá lehet tenni, de ez megváltozott, hiszen azt akkor állandóan hurcibáljam? És ha nincs nálam semmi?? (Doboz, táska)

Ekkor jött a gondolat, hogy mi van a motoron állandóan? NOS persze az ÜLÉSJ


Szóval akkor vegyük le azt is.





Ha minden megvan akkor szereljük szét az ülést

Nekünk most az saját részünk kell, vagyis ki kell szedni a 4 gumibakot, az 2db emelő csavart, és a 2 anyát, valamint a 2 rögzítő csavart.

A végeremény:



Ezt követően keressünk egy kis csavarhúzót és a kis fém kapcsokat szedjük ki az ülésből, amik a „bőrt” tartják. Az ülés elején meg van erősítve igazi bőrrel – itt már ne szedd ki, legalább nem kell a visszarakásnál szenvedni vele. Majd hajtsuk fel a „bőrt”




Ha ez is megvan, akkor szedjük szét az új (eddig még garanciális:-) ülésfűtést






Én az ülésfűtés vastagabb anyagát rátettem a gyári szivacsara, hogy ha ne adj isten túlmelegedne akkor ne a szivacsot olvassza meg. Ezt simán szigetelőszalaggal rögzítettem, hiszen az egészet majd úgy is tartja a „bőr”.


Mikor ezzel is megvagyunk, akkor lehet ráfűzni a fűtést.....ezt is kis szigetelőszalag darabokkal rögzítettem.






Ha ez is megvan akkor egyszerűen húzd rá vissza a „bőrt” - és jöhet a gondolkodás.

a., ha van kárpitos ismerős, akkor el kell hozzá vinni, és vissza szegecseli neked a szegélyt....

b., Mivel nekem nincs, így elmentem és vettem 3x15-ös pici facsavarokat – és kb 15db-al visszarögzítettem a „bőrt”.


Ha ez is megvan akkor lehet az egész ülést összeszerelni.

A végeredmény?



Innentől kezdve csak a kellő helyre tegyél egy szivargyújtó aljzatot, és már melegedhet is a popsikád:-))

A profik persze megcsinálhatják kapcsolósra is (Én megfogom – pedig nem vagyok profi) – így a melegedést a kormányról lehet „vezérelni”.




Jó bütykölést:-)



Blue



Adony, 2011.03.30.